ساخت رستوران خودگردان جمپیلن پس از ۱۷ سال؛ پایان سالها وابستگی به واسطههای تأمین غذا
ادای دینی سبز به شهدای سرافراز ایران اسلامی
مردم بندر دیر خواستار جلوگیری از قطعی آب و برق در روزهای طاقتفرسای گرما شدند
تعلیق تعقیب متهم نگهداری مشروبات الکلی با تکلیف مطالعه آداب میزبانی و کاشت ۲۰ نهال حرا
فرماندار دیر: حفظ محیط زیست برابر با حفظ امنیت ملی است / لزوم نگاه ویژه به مناطق حفاظتشده شهرستان
رونمایی از تمبر اختصاصی «دلفین گوژپشت خلیج فارس» با حمایت پتروشیمی نوری
ضعف آنتندهی در مسیر ساحلی دیر ـ بردخون؛ مطالبه جدی رانندگان برای رفع نقاط کور ارتباطی
هشدار درباره کاهش نرخ باروری در دیر؛ ناوگان اورژانس فرسوده است/ ارائه بیش از ۱۲ هزار خدمت سلامت به سالمندان
سید محمد علی موسوی، با حکم سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، به عنوان مدیر منطقه پارس ۲ کنگان منصوب شد. موسوی که پیشتر مدیریت واحد کار و خدمات اشتغال این سازمان را بر عهده داشت، حالا مسئولیت یکی از مناطق کلیدی اقتصادی کشور را بر عهده گرفته است.