ساخت رستوران خودگردان جمپیلن پس از ۱۷ سال؛ پایان سالها وابستگی به واسطههای تأمین غذا
ادای دینی سبز به شهدای سرافراز ایران اسلامی
مردم بندر دیر خواستار جلوگیری از قطعی آب و برق در روزهای طاقتفرسای گرما شدند
تعلیق تعقیب متهم نگهداری مشروبات الکلی با تکلیف مطالعه آداب میزبانی و کاشت ۲۰ نهال حرا
فرماندار دیر: حفظ محیط زیست برابر با حفظ امنیت ملی است / لزوم نگاه ویژه به مناطق حفاظتشده شهرستان
رونمایی از تمبر اختصاصی «دلفین گوژپشت خلیج فارس» با حمایت پتروشیمی نوری
ضعف آنتندهی در مسیر ساحلی دیر ـ بردخون؛ مطالبه جدی رانندگان برای رفع نقاط کور ارتباطی
هشدار درباره کاهش نرخ باروری در دیر؛ ناوگان اورژانس فرسوده است/ ارائه بیش از ۱۲ هزار خدمت سلامت به سالمندان
کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به ریاست حجتالاسلام دکتر موسی احمدی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر، این هفته برنامهای فشرده شامل ارزیابی عملکرد وزارت نفت، بررسی اساسنامههای شرکتهای ملی نفتی و بازدید میدانی از تأسیسات انرژی در استان فارس را در دستور کار دارد.
کاهش ناگهانی سهمیه کارتهای سوخت آزاد در جایگاههای شهرستانهای جنوبی استان بوشهر از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر و کاهش تعداد این کارتها، نارضایتی گستردهای را در میان مردم و مسئولان کنگان، عسلویه، جم و دیر برانگیخته است؛ تصمیمی که بدون توجه به موقعیت صنعتی، استراتژیک و مصرف بالای این مناطق اتخاذ شد و حالا صفهای طولانی، درگیری و سرگردانی مردم زیر آفتاب ۵۰ درجه را به صحنهای تکراری در جایگاههای سوخت این شهرستانها بدل کرده است.
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اعلام تأمین اعتبار و مجوزهای لازم برای احداث بیمارستان فوق تخصصی کنگان، از آغاز فصلی نوین در حوزه درمان جنوب استان خبر داد.
در برنامه تلویزیونی "صف اول"، دکتر احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، به تشریح مأموریتها و برنامههای کمیسیون انرژی پرداخت. وی از تلاشهای کمیسیون برای رفع ناترازی انرژی، بهینهسازی مصرف، و تقویت دیپلماسی انرژی در سطح بینالمللی خبر داد و بر لزوم نظارت دقیق بر قراردادهای خارجی و توسعه زیرساختهای صنعت انرژی تأکید کرد.