به گزارش پایگاه خبری سورا به نقل از روابطعمومی شرکت پتروشیمی پردیس، در بیستمین جشنواره انتشارات روابطعمومی کشور که با حضور جمعی از مدیران، اساتید دانشگاه، متخصصان و فعالان ارتباطات در تهران برگزار شد، آثار برتر روابطعمومیها در حوزههای اطلاعرسانی، تولید محتوا و نوآوری رسانهای مورد ارزیابی و تقدیر قرار گرفت.
در این رویداد ملی، پتروشیمی پردیس با ارائه مجموعهای از آثار خلاقانه و فناورانه در حوزههای مستندسازی، خبر و بهرهگیری از هوش مصنوعی مولد، موفق به کسب رتبههای نخست شد. همچنین در بخشهای رسانههای اجتماعی، وبسایت، نشریه داخلی، گزارش و مقاله، این شرکت توانست رتبههای دوم و سوم را به خود اختصاص دهد.
محسن امینی، مدیر روابطعمومی و امور بینالملل پتروشیمی پردیس، در حاشیه مراسم دریافت جایزه اظهار داشت: کسب این جایزه ملی، حاصل همدلی، خلاقیت و تلاش مستمر همکاران روابطعمومی در استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی و تولید محتوای هدفمند است؛ تلاشی که موجب ارتقای جایگاه ارتباطات سازمانی و افزایش سرمایه اجتماعی شرکت شده است.
وی با اشاره به نقش اثرگذار روابطعمومیها در اعتمادسازی و تصویرسازی مثبت از صنایع ملی افزود: در عصر ارتباطات، سازمانهایی موفقترند که روایت خود را با زبان حرفهای و از مسیر ارتباطات شفاف و هوشمندانه بیان کنند.
گفتنی است، جشنواره انتشارات روابطعمومی کشور همهساله به همت انجمن متخصصان روابطعمومی ایران برگزار میشود و هدف آن، ترویج فرهنگ تولید محتوای حرفهای، ارتقای سطح دانش ارتباطات و معرفی الگوهای موفق در روابطعمومی سازمانها و شرکتها است.
















